Pigeon island

1 augustus 2016 - Nilaveli, Sri Lanka

Vroeg ontbeten en op naar de boot. Vandaag een dagje snorkelen op één van de mooiste onderwater plekjes van Sri Lanka. Het was aardig druk met toeristen. Het duurste uitje tot nu toe. 15.000,00 roepie. Het aquarium van Artis is duurder en nu mochten we 4 uur zwemmen tussen de meest exotische vissen. Zelf nemo en dorry hebben we zien zwemmen. Ook hebben we haaien gezien van zeker 2 meter lang. 1 is leuk, 2 wordt al spannend en meer dan 3 wordt snel terug zwemmen. Het was super. We hebben er super van genoten! Om een uur of 3 waren we terug en hebben nog heerlijk een boekje gelezen en wat spelletjes gedaan. Super dagje.

1. Gemma:
    2 augustus 2016
    Wat een spannende dag met dat snorkelen. Jullie hebben dus weer genoten van al het moois onder water. Maar vooral die grote haaien als ze te dichtbij komen. Op google maps heb ik voor het eerst precies kunnen zien waar jullie zitten en ik heb meteen gekeken bij Dambulla wat een prachtige beelden. Jullie zullen daar weer van genieten. Heel leuk om te zien en dan de verhalen te lezen dan gaat het nog meer tot de verbeelding spreken. Liefs xxx
  2. Esmeralda:
    17 augustus 2016
    Wat leuk zo dat dagje snorkelen en ja wat een heerlijk vrij gevoel zo tussen al die mooie gekleurde vissen. Super om daar zo lekker tussendoor te zwemmen. Tja die haaien daar heb ik het ook niet zo op. Dan kom je er pas achter hoe snel je kan snorkelen en zwemmen Haha.