Sri lanka dag 1

28 juli 2016 - Negombo, Sri Lanka

2e deel van de vliegreis verliep iets minder prettig. Het was een kleiner vliegtuig en we hadden last van turbulentie. Niet prettig als je net op de wc zit! Op het vliegveld waren de koffers snel gevonden en stond de chauffeur al op ons te wachten met een bordje "mrs Jansen". Hij haalde zijn busje en we stapte in. Na 10 seconde was ik al blij dat we niet zelf reden. Het stuur zit aan de verkeerde kant, ze rijden hier allemaal spook en zelfs om 5:00 uur is het hier druk. De weg wordt door iedereen gebruikt. Honden lopen los, net als de heilige koe. Tuk tuks zijn hier in overvloed. Scooters bussen, auto's een verdwaalde fietser, zonder licht. En dit op een weg die zo breed is dat er 3 auto's naast elkaar kunnen rijden.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gemma:
    28 juli 2016
    Fijn dat ik niet in dat vliegtuig zat. Een lekker gevoel dat de chauffeur klaar stond met het busje. Wat een indrukwekkende foto's van de beesten dat was eeen goed begin. Moeten jullie zo vroeg op of komt dat door het tijdsverschil. Het is bij jullie 3.30 uur later. Mooie tocht en tot het volgende bericht. Ik vind dit echt super.
  2. Dicken Ineke:
    28 juli 2016
    Wat heerlijk dat jullie er zijn na zo'n reis.
    Ik zie het al voor me dat gekrioel op de wegen,nu gaan al die foto's werkelijkheid worden.wij zijn ook benieuwd ,we horen weer.
  3. Esmeralda:
    28 juli 2016
    Blij te horen dat jullie zo goed zijn aangekomen en dat de chauffeur al.op jullie stond te wachten. Vervelend dat het laatste stukje van de rit niet zo lekker vliegen was. Maar nu kunnen jullie lekker gaan genieten van dit mooie avontuur. Haha heel erg herkenbaar... ik heb vaak met kromme tenen in dat busje gezeten daar. Maar goed je hebt vakantie dus kan je je lekker laten rijden en nu kan je dus optimaal alles in je opnemen en genieten van wat dit prachtige land te bieden heeft. Wat een verschil dan hè??
    Zijn jullie nu nog in ngombo of inmiddels als op doorreis?? Geniet lekker met zijn allen en ik denk aan jullie. Dikke kussen voor allemaal buuf
  4. Dicken Ineke:
    Rectificatie
    Hadden jullie al begrepen dat het Dick en Ineke moest zijn.
    Jullie zitten inmiddels al weer aan het eind van deze dag,hoop dat jullie al lekker hebben genoten