Wij zijn ingecheckt.

24 juli 2016 - Zuid-Scharwoude, Nederland

Na 3 pogingen is het gelukt om de stoelen in de vliegtuigen vast te leggen. In de Boeing zitten we op rij 24 naast elkaar we stijgen om 11:30 op uit Düsseldorf en landen 6uur en 50 minuten later in Abu Dhabi dan benen strekken en naar het volgende vliegtuig lopen. In de Airbus, die ons binnen 4 uur en 40 minuten naar Colombo vliegt, zitten we op rij 13 en 14. Wij zijn niet bijgelovig dus komen we veilig aan om 3:35 lokale tijd. Hopelijk vinden we snel onze koffers en kunnen we nog een paar uurtjes slapen in negombo waar ons eerste verblijf is. Hier start de vakantie. Nog 2 nachtjes en dan gaat het beginnen. We zijn allemaal een beetje zenuwachtig en hebben er heel veel zin in.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Esmeralda:
    25 juli 2016
    Lieve buurtjes, spannend maar een hele mooie indrukwekkende reis uit eigen ervaring. Fijn dat jullie ingecheckt zijn een stapje dichterbij de echte dat van vertrek. Veel foto's maken dan kan ik lekker meegenieten met jullie. Dikke kussen buuf