Hieper de piep hoera!!

29 juli 2016 - Dambulla, Sri Lanka

8:20 de wekker! Lang zal hij leven in de gloria. Hieper de piep hoera!! Mijn liefje is vandaag jarig! Omdat wij om half negen aan tafel moesten voor het ontbijt hebben we de kadootje aan de ontbijttafel gegeven. Met een mooie sjerp om vroeg de eigenaar zich al af of Menno de nieuwe mr. Sri Lanka is geworden. Ik heb vanmorgen even gesmoest met de eigenaresse. Ze gaat vanavond een verrassing regelen. Ik kan dit rustig schrijven. Menno leest niet mee :) nu nog even een duik en voor we om 11:00 uur vertrekken naar ons tuk tuk avontuur.

1. Dicken Ineke:
    29 juli 2016
    MENNO
    allereerst van Harte gefeliciteerd met je verjaardag ,ook Esther ,LIsa, Mart en Roos van Harte ,wat geweldig dat je dat in zo'n mooi land kan gaan vieren.wij wensen jou natuurlijk heel veel mooie verjaardagen erbij en een super super dag met z'n allen.Heel veel plezier en TUK TUKSE vandaag .Een verjaardags kus van Ons.veel liefs
  2. Gemma:
    29 juli 2016
    Nogmaals van harte gefeliciteerd voor jullie allemaal en nog heel heel veel jaren met elkaar. Mister Sri Lanka wordt dus echt verwend vandaag. Dikke kus voor allemaal xxx