Slang in de sloot

4 augustus 2016 - Orutota, Sri Lanka

10:00 uur stond Samman alweer klaar om ons naar de gids te brengen met wie we door het srilankaanse land gingen lopen. Hij bracht ons bij een beetje waar kleine visjes in zwommen. We moesten in het beetje gaan staan ( zonder sokken en schoenen) de visjes begonnen aan onze voeten te knabbelen. Nou mam eelt is weg!! De route liep verder over kleine dijkjes van de rijstvelden. Prachtige plaatjes leverde dit op. De gids liet ons ook zien hoe je met bladeren van de palmboom kon schieten. De meiden kregen mooie oorbellen van bloemen .Ook hebben we slangen gezien, grote eekhoorns, ijsvogels, waterbuffels en hagedissen. Het was super. Met als onderbreking weer een heerlijke lunch bij iemand thuis. De puppy mocht niet geaaid worden, dat was wel moeilijk. Het was een schatje. Na de lunch nog een stuk gelopen. Dit was echt heel leuk. Hij liet ons van alles zien. Vertelde over de rijst velden hoe het gepland wordt en geoogst. Een leerzaam dagje. Daarna nog even lekker een boekje gelezen en Lisa,Mart en Roos hebben gezwommen. Een leuke dag weer!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mia Pistor:
    4 augustus 2016
    Wat maken jullie veel mooi dingen mee en wat schrijf je leuk Esther. We genieten van alle verhalen en foto's. Gr. en liefs
  2. Gemma:
    5 augustus 2016
    Elke dag is weer verrassend anders. Jullie zijn vast heel blij dat je voor Sri Lanka hebt gekozen. Madelon, Michiel en Sterre komen ook een nachtje in een tentje logeren en brengen morgen Willem naar Vorden. Gr. Liefs ook van Willem xxx
  3. Gemma:
    5 augustus 2016